Subject: Plakati paigaldamise kooskõlastamine - 89001:022:0530, Lumemarja tee 19 - KIIRE
From: "Kadri Orusalu" <[email-masked]>
To: "Jaan Saia" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 11:02:08 +0200

Tere,

Kinnisvarabüroo Uus Maa OÜ soovib pikendada luba  reklaamplakati 
paigaldamiseks Viimsis, katastritunnus 89001:022:0530

Plakat on jätkuvalt samas kohas, Rohuneeme tee poolsel aial

Manuses taotlus, koos asukoha pildi ja plakati kujundusega.

Lugupidamisega,

Kadri Orusalu

  <https://uusmaa.ee/images/brokers/247-1441870289.jpg>
Kadri OrusaluTurundusspetsialist | UUS MAA
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <tel:+3725201049> +372 520 1049
Facebook <https://www.facebook.com/uusmaakinnisvarabyroo>  / Instagram 
<https://www.instagram.com/uus_maa_realestate>  / Linkedin 
<https://www.linkedin.com/company/uusmaa>  / TikTok 
<https://www.tiktok.com/@uusmaa_realestate>  / Youtube 
<https://www.youtube.com/@uusmaa20>

Liitu Uus Maa uudiskirjaga! <http://www.uusmaa.ee/uudiskirjagaliitumine/>

  <http://www.uusmaa.ee/emailsig/gfx/Maakri.png>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.